vineri, 2 martie 2018

Serviți zăpadă

Vedere din București. Mese înzăpezite în Centrul Vechi. Foto: Calin Hera



... ne place la masă împreuna să stăm
am pâinea si cuțitul
ai pâinea si cuțitul
fără mine probabil că
ai tăia apa de la robinet
(te-am văzut facând asta)
ai tăia felii de aer din ce în ce mai subțiri
mai subțiri ca zâmbetul care ți-a înghețat atunci pe buze
și a tăiat
și a început să ningă în luna martie târziu
(cu blândețe)
ca-ntr-o deplină nesăbuință




NOTĂ. Această fotografie a fost prima oară postată pe Instagram. Versurile stau bine-mersi pe PA-uri și mirări.

2 comentarii:

  1. Imi place tare mult fotografia!!
    In martie, anul acesta, pentru ca se amanase o intalnire, am fost sa bem o cafea si sa fumam o tigara... :) Cum e interzis fumatul in cele mai multe localuri am ales o masa afara; am curatat zapada de pe masa si doua scaune, am asezat fularele pe scaun si am baut cafeaua (care s-a racit instantaneu) :) si am fumat cate o tigara. A fost interesant mai ales cum ne priveau trecatorii zgribuliti. :))
    Zile senine, Calin!

    RăspundețiȘtergere