miercuri, 5 aprilie 2017

Râu de oraș (MfC3)

Vedere din București. Trotuar ca un râu, pe vreme de ploaie. Foto: Calin Hera
Orice oraș are un râu al lui, oricât de mic ar fi el. Râul de oraș are ceva aparte. Râul de oraș apropie, nu desparte. Are amintiri. Are poveste. Râul de oraș pur și simplu este.


Vă provoc, deci, să aduceți în tabelul MfC imagini ale râului din orașul vostru. Orice ar însemna râu. Curgere. Șuvoi care împarte, apropie, aduce în peisaj acel ceva aparte.

Vedere din București. Râul Dâmbovița fotografiat de pe Podul Izvor pe la mijloc de martie. Foto: Calin Hera



Este suficient să postați pe blogul vostru sau pe Instagram o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală lansată în primul minut al fiecărei zile de miercuri (dar vă previn de marți) și să aduceți linkul postării în tabelul de mai sus.


Și nu uitați: avem și o pagină de Facebook, treceți și pe acolo!

De știut. Miercurea fără cuvinte este un fenomen inițiat în România de Carmen și continuat de mine, alături de frumoșii prieteni ai acestei adevărate sărbători a blogosferei.


21 de comentarii:

  1. Frumoasa albie are... râul din prima foto. :)
    Foto 2 imi face dor de Bucuresti.
    Happy WW! :)

    P.S. Poate ca numai la mine nu se vede tabelul cum ar trebui si nu am (nu stiu?) cum sa inscriu linkul. Il trec aici si te rog, eventual, sa faci tu inscrierea. Multumesc.

    https://diana-kundalini.blogspot.ro/2017/04/felurite-rauri-prin-brasov-miercurea.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Văd că e o problemă. Încerc să vorbesc cu cei de la Blenza. Aduceți linkurile aici, în comment. Îmi pare rău...

    RăspundețiȘtergere
  3. Trotuare făcute fără cap (rigole)...
    E frumoasă Dâmbovița noastră de când a fost regularizată.

    Happy WW!

    Linkul meu: http://zinnaida.blogspot.ro/2017/04/haina-noua.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce m-aș fi făcut dacă trotuarele erau ca lumea? Ce-aș mai fi fotografiat pentru azi?

      Ștergere
  4. Status. Am încercat să urc trei tabele Mistery Linky până acum. N-a mers. Tocmai le-am scris celor de la Blenza. Sper să se miște repede și să repare.
    Dacă aveți alte idei/explicații, spuneți-mi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dâmbovița este frumoasa, dar în rest este ... fara cuvinte! :)

    http://homewithmrst.blogspot.nl/2017/04/raul-din-oras-mfc-2.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Pfoai, am rezolvat. Să curgă, deci, linkurile :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand ploua e sublim Bucurestiul. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai puțin sublim în intersecții, dacă te grăbești. :)

      Ștergere
  8. Am ajuns si eu la intalnirea noastra saptamanala... toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit!
      Bine că am rezolvat între timp cu tabelul, au fost câteva ore grele :)

      Ștergere
  9. Frumoase fotografii!
    O zi minunată îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să fie, de acum, o seară faină!
      Mă bucur că ai trecut și azi pe aici.

      Ștergere
  10. Hop și eu cu câteva ore înainte de spartul târgului :) Sper c-ai avut o zi de miercuri frumoasă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Că ai venit și pentru urare. Cum altfel ar putea fi ziua de miercuri? Altfel decât fără cuvinte de frumoasă?

      Ștergere
  11. Happy WW! Raul meu e mai lac asa, intre oi fie vorba, dar nu am vrut sa ratez revederea :D

    ps: pozasem si eu un rau asemanator cu cel de pe trotuar. dar abia acasa am realizat ca nu mi se salvase poza pe telefon pentru ca avea memoria plina :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Memoria plină e un lucru bun. Înseamnă că a avut ce să se adune. Și cere măsuri: salvare externă => curățare => reumplerea memoriei, ca într-un perpetuum mobile în carecenergia nu se conservă, ci se generează.
      Am zis cumva definiția MfC? :)

      Ștergere
  12. Aproape că seamănă între ele... :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Ha, ha! Interesantă viziune asupra trotuarelor patriei, pe timp de ploaie! Sunt convins că la asta s-au gândit și constructorii, când au realizat aceste „opere” prin care se captează apa ploilor!
    Numai bine și o zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere