miercuri, 12 aprilie 2017

La plimbare prin Delta Dunării (MfC4)

Barca la mal în Delta Dunării. Foto: Calin Hera
Mă bucur să ne revedem, dragii mei, într-o nouă zi de miercuri. Provocarea de azi, La plimbare, sper să ne poarte prin experiențe minunate.


Apus de soare în Delta Dunării. Foto: Calin Hera


Vă rog așadar să aduceți în tabelul de mai jos imagini ale plimbărilor voastre. Abia le aștept.



Și nu uitați: avem și o pagină de Facebook, treceți și pe acolo!

De știut. Miercurea fără cuvinte este un fenomen inițiat în România de Carmen și continuat de mine, alături de frumoșii prieteni ai acestei adevărate sărbători a blogosferei.

Imaginea apusului de soare pe lacul Tuzla, Delta Dunării. Foto: Calin Hera 



38 de comentarii:

  1. Este minunat un apus de soare, dar si un rasarit! :)
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câtă vreme apusul va fi urmat de răsărit, e în regulă, mergem mai departe!

      Ștergere
    2. O mica observatie ... daca nu e cu suparare!
      Se pare ca termenul "Fara cuvinte" nu prea este înteles! Carmen nu accepta postarile care aveau "o duzina de cuvinte" în tabel! Poate cer prea mult! Sorry!

      Ștergere
    3. Am discutat îndelung cu Carmen despre asta. Am decis să accept, ca principiu, explicațiile foto = legenda fotografiei (5-6 cuvinte, inclusiv sursa foto). N-am purces încă la linkuri șterse și nici nu aș vrea asta. Cred în reglaj fin și autoreglaj.

      Ștergere
  2. Ce frumos <3!!!! Am fost si eu in Delta acum .. "cativa" ani - mi-a placut tare mult plimbarea cu barca.
    Happy WW!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos a aparut pasarea in imagine!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am revenit (în forţă). Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat apusul de soare, de poveste plimbarea prin Delta Dunării, mai ales dacă s-a lăsat și cu pescuit! ☺

    Happy WW, Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul e că nu s-a lăsat cu pescuit, dar cu mâncat pește, da. Și mult „pescuit” de imagini.

      Ștergere
  6. Ce frumos apus,să tot de plimbi prin Deltă!
    O zi minunată îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper să ajung și eu odată prin Delta Dunării. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot aud asta. Sfatul meu: mergi și gata! Pentru că merită.

      Ștergere
  8. O plimbare-n paşi de vals! de la apus până la răsărit! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În pași plutitori. Adevărul e că în ziua aia am și valsat pe punte, am și alergat după cai prin Pădurea Letea, am și..., dar câte n-am făcut!

      Ștergere
  9. E minunata Delta Dunarii, am si eu o multime de fotografii de acolo.
    Fotografiile tale sunt si frumoase si romantice.
    Revenind cu picioarele pe pamant, iti doresc o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce imagini frumoase, din fascinanta Delta a Dunarii. Apusul de soare este fantastic. Liniste si frumusete.
    Numai bine si happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că niciodată apusul de soare dintr-o fotografie nu este la fel de minunat precum cel din realitate. E un îndemn la a ieși din casă și la a căuta fotografia perfectă. Fără a cădea însă în greșeala de a privi doar prin, cum se spune, obiectivul camerei.

      Ștergere
  11. Este minunat apusul...mi-as dori tare mult sa-l vad live.

    RăspundețiȘtergere
  12. A doua fotografie îmi place extrem de mult, îmi transmite linişte şi relaxare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa fie un semn? De vreo saptamana imi ies in cale numai imagini si informatii cu/despre Delta Dunarii. Tare mi-as dori sa ajung pe acolo, insa cand ma uit lap returi, imi trece imediat. :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Hei, eu nu îmi văd comentariul de azi dimineață :(( În fine, îți spuneam că pozele sunt tare reușite, ca de obicei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, îmi pare foarte rău că nu e vizibil comentariul tău, nu știu de ce, mai ales dacă spune lucruri atât de faine :)

      Ștergere
  15. Revin cu o noua postare.
    Uitandu-ma pe blogul lui SoriN, azi la rubrica "reflexii in oglinda", unde el a facut o postare cu desene 3D pe asfalt, mi-a venit o idee sa punem de o initiativa comuna, noi cei care tot postam si aici la tine si suntem si din Bucuresti, pentru infrumusetarea orasului nostru (poate se iau si altii din alte orase dupa noi).
    Tu mi-ai lasat impresia ca o cunosti pe Eva Radu. Te-as ruga, daca poti, sa o intrebi care a fost modalitatea legala si cum a reusit sa faca acea pictura. Pentru a vedea daca trebuie sa facem o cerere catre primaria generala, catre uniunea artistilor plastici, sa scriem la ziare sau televiziuni etc pentru ca artistii ca ea, care vor si au talent, sa poata picta astfel de desene superbe in Bucuresti in piete, parcuri sau locuri publice unde li se va da voie. Eu una m-am saturat de asa zisele graffitti de pe peretii cladirilor, afisele puse oriunde aiurea si culoarea aia gri predominanta din oras. Cred ca ar fi ceva frumos pentru oras si nu ar costa nici prea mult primaria. Nici macar cat o statuie mai... mica. Daca noi ne-am mobiliza poate primaria ar tine cont de dorinta noastra, a celor care locuim in oras. Poate nu s-a gandit inca nimeni la asta pentru ca nu avem astfel de desene.
    Am pus link la postarea facuta saptamana aceasta la "miercurea fara cuvinte" si la SoriN pe blog si sper sa nu va suparati niciunul dintre voi. I-am zis si lui de aceasta idee. Sper sa putem face ceva cu totii.
    Iti doresc sarbatori frumoase alaturi de cei dragi tie si poate "ne mai auzim" pe subiectul acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună,
      Discuția e veche și cu miez și se reduce la reguli, disponibilitate și fonduri.
      Din câte știu, legea nu permite „murdărirea” fațadelor. Autorii de desene graffiti lucrează noapte, nu chiar ca hoții, dar mai pe nevăzute și fără voia proprietarilor. Ceea ce ei numesc Street Art este o exprimare artisitică ce nu trebuie ignorată. Face parte, că ne place sau nu, din cultura zilelor noastre. Veți vedea asta în toate orașele din lume. Printre lucrările graffiti se află destule lucrări cu adevărat reușite, capodopere, bijuterii. În general, mie îmi plac lucrările graffiti - atunci când transmit ceva ce eu pot înțelege :), când valorifică, inteligent și cu talent, peisajul. Când nu murdăresc, ci valorifică. Nu agreez înscrisurile, mâzgălelile.
      Partea cool e că autorii graffiti își oferă timp, își cumpără singuri culorile, au disponibilitate și ceea ce vedem pe fațade sunt lucrări pentru care nu sunt plătiți. Unii dintre ei, nu foarte mulți, din câte știu eu, au și lucrări oficiale, fac expoziții - și au alte joburi.
      Artiștii „la vedere” au nevoie de aprobări, proiecte, bugete.
      Ar fi interesant să inițiem un proiect sau mai multe. Știu că au fost numeroase încercări. Cele mai multe fără finalizare, câteva extraordinare.
      Propun să ne gândim, să punem ăe hârtie cum și ce vede fiecare, apoi să intrăm în legătură cu autori, arhitecți, să știm ce vor, cum văr și ei, și apoi să tragem concluzii.

      P.S. Ceea ce propun nu e să facem o comisie :).

      Ștergere
  16. Eu nu ma refeream la partea artistica pentru ca aici e chestie de gust si nu se discuta. Eu ma refeream strict la partea tehnica, adica cum sa facem sa transformam in realitate posbilitatea de a exista desene 3d pe asfalt (nu graffiti sau alte genuri de picturi pe pereti) in orasul nostru, in locuri publice, pentru al infrumuseta. Nu stiu daca exista o lege si pentru desenele pe asfalt, ca pentru cele de pe cladiri, asa ca poate o sa fie mai usor.
    Ma gandeam sa scriem, dupa ce ne punem de acord cat mai multi cu acest lucru si ce scriem, catre primaria g-rala, primariile de sector, catre televiziuni, presa, pe facebook etc. O data, de mai multe ori, pana inteleg si autoritatile ca e ceva frumos si relativ ieftin si se poate realiza. Puteam, de exemplu, sa scriu singura catre toti dar impreuna e mai bine. Daca scriem separat cat mai multi e si mai bine, sa vina propunerea din cat mai multe directii. Ma gandeam sa propunem sa suporte primariile costul vopselelor. Daca e nevoie, sa mergem si in audienta la primarie. Ma gandeam sa atragem cativa artisti (cum este Eva Radu) care sunt deschisi la asa ceva si ar face acest lucru gratuit. Ei sa-si faca singuri proiectele fara aprobarea nimanui (in sens artistic), altfel nu mai ajungem nicaieri.
    Propunerea ta e buna, eu am sa scriu pe hartie ideile de mai sus si altele si o sa-ti trimit un mail cu ele. Multumesc pentru faptul ca esti de acord sa incercam.

    RăspundețiȘtergere